
Ricardo Cao
El rector de la Universidade da Coruña rechaza las universidades privadas con informes negativos
Ricardo Cao recordó durante la celebración del Consello de la UDC que "unha das nosas misións é defender a universidade pública, posiblemente máis que noutros momentos"
Tan solo unos días después del anuncio por parte de Cesuga para lanzar su proyecto de universidad privada Emilia Pardo Bazán, el rector de la Universidade da Coruña, Ricardo Cao, se ha pronunciado sobre las universidades privadas. En la celebración del Consello da UDC que tuvo lugar este martes, Cao ha insistido en la importancia de "defender a universidade pública, posiblemente máis que noutros momentos".
En este sentido, el rector ha suscrito el posicionamiento de CRUE Universidades Españolas, que a principios del mes de abril rechazaba la autorización de universidades privadas que contasen con informes negativos respecto a su calidad universitaria por ir "en detrimento de la calidad del sistema universitario español en su conjunto".
Este martes, Cao ha recordado el Real Decreto que está preparando el Gobierno en materia de exigencias de calidad para universidades públicas y privadas. "O fundamental é que ambas iniciativas —públicas e privadas teñan os mesmos requisitos e accedan as autorizacións en igualdade de condicións, no que se refire a calidade docente, excelencia programática e acción investigadora", subrayó Cao.
El próximo lunes, la UDC se sumará al Consejo de Universidades que se celebra en Madrid. Allí, la institución coruñesa insistirá en la importancia de las exigencias de calidad "e en relación co caracter exemplar que teñen que ter as persoas que promovan esas iniciativas de universidades privadas".
El rector ha recalcado que "a universidade pública é un elemento sustancial de igualdade de oportunidades para que as persoas podamos desenvolvernos e crear cidadanía crítica", defendiendo el acceso a una educación superior para la "igualdade de oportunidades e igualdade de talento, que está distribuido por toda a sociedade".